***بی دل...***

روزی که دلم شکستی...آن روز تمام احساسات مرا،با دست خود...در زیر خاک مدفون کردی...احساس من اکنون:آتشی است در زیر خاکستر غم!

***بی دل...***

روزی که دلم شکستی...آن روز تمام احساسات مرا،با دست خود...در زیر خاک مدفون کردی...احساس من اکنون:آتشی است در زیر خاکستر غم!

بودنم تو را برگی بود
در شلوغی شاخسار یک درخت
و نبودنم برگی است
که چرخ زنان
روی فراموشی پاییز تنت گم خواهد شد
!بدرود
برای آخرین بار بر آواز گیجت بوسه می زنم

بدرود...!

 

تقصیر تو بود

خودت پنهان کاری را یادم دادی

وگرنه

من ساده تر از این بودم

که بغض سنگین "دوستت دارم" را در گلو نگه دارم

کلاغ آخر قصه هایمان شاهد است

که هیچگاه

نمی خواستم آخرین صفحه داستانمان

علامت سئوال باشد!

 

؟؟؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:11 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam
behshad
bye

ترش دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.b-1736-el.blogsky.com

نظر لطفتونه
مرسی که اومدی پیشم
دوباره از این کارا بکن
در زمن وبلاگتم خوشکله
خدافز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد