***بی دل...***

روزی که دلم شکستی...آن روز تمام احساسات مرا،با دست خود...در زیر خاک مدفون کردی...احساس من اکنون:آتشی است در زیر خاکستر غم!

***بی دل...***

روزی که دلم شکستی...آن روز تمام احساسات مرا،با دست خود...در زیر خاک مدفون کردی...احساس من اکنون:آتشی است در زیر خاکستر غم!

آغاز دلدادگی من...

بچه ی شیطون و سر به هوایی بودم.

اما با همه دوست و مهربون...

سرم به کار خودم بود.درسته سر به سر این و اون زیاد میزاشتم،اما تو دل کوچیکم هیچی نبود؛دلم با همه کوچیکیش دنیا رو تو خودش جا می داد!

نمی دونم چرا دل کوچیکم پر کشید...

شاید یادت نیاد ماجرا از کجا شروع شد،اما من یادت میارم،خوب گوش کن:

همه بچه هایی که تقریبا هم سن بودن دور هم جمع شده بودیم...من هدیه،مهدی،فرهاد و...

دوستای تو و هدیه بودن همشون...

من رو هدیه آورد تو جمعتون!

همه دوتا دوتا با هم بودن!یه دختر یه پسر...

همه هم با هم کَل کَل میکردن که آره من طرف مقابلم رو بیشتر از تو دوست دارم!نمی دونم برای ابراز برتری بود حرفاشون یا جدی جدی دوست داشتن!

منم به این دوست داشتنا می خندیدم و خوشحال بودم.جالب بود برام این وضعیت،چون تا اون موقع تجربش نکرده بودم.

هدیه دست ما دوتا رو تو دست هم گذاشت؛بهم گفت که از دوستای خوبشی،یه تجربه ی تلخ رو پشت سر گذاشتی...بهم گفت باهات مهربون باشم و سر به سرت نذارم!

دوستیمون هم از اشتراکمون تو داشتن یه گردنبند شروع شد...

نمی دونم یادت هست یا نه؟من گفتم:اِ منم یکی سر همین تو گردنمه!

گفتی:خیلی خوبه.نشونه ی دوستیمون همین باشه!

منم گفتم باشه!

نمی دونم هنوز داریش یا نه؛اما گردنبند من هنوز تو گردنمه.هرکسی ازم میپرسه:این گردنبندت برا چیه؟بهش میگم:یه نشونست...یه یادگاری از یه دوران خیلی خوش...!

 

آغاز یک عشق،شاید..

نظرات 4 + ارسال نظر
؟ یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ب.ظ

تن جالبی بود:)

همصدا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://http://www.ham-nava-tanha.blogsky.com/?PostID=18

خیلی از متنت خوشم اومد...
این اولین بار بود که به وبلاگتون سر زدم
آدرس وبلاگتون از نظری که برای متن وبلاگ ما نوشته بودید پیدا کردم...
موفق باشید...

سمفونی شعله ها دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ http://symphony-sholeha.blogsky.com

ممنون که لینک منو گذاشتید. من فعلا هیچ لینکی نگذاشته ام٬ هر وقت خواستم لینک بگذارم در مورد پیشنهادتون فکر میکنم!
ضمنا آدرس لینک ~~صدای سکوت~~ را هم درست کنید.
نوشتتون جالب بود...

عسل چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام
بازم اپ قشنگی بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد