***بی دل...***

روزی که دلم شکستی...آن روز تمام احساسات مرا،با دست خود...در زیر خاک مدفون کردی...احساس من اکنون:آتشی است در زیر خاکستر غم!

***بی دل...***

روزی که دلم شکستی...آن روز تمام احساسات مرا،با دست خود...در زیر خاک مدفون کردی...احساس من اکنون:آتشی است در زیر خاکستر غم!

در زیر باران

سهراب : گفتی چشمها را باید شست ! شستم ولی...

گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی...

گفتی زبر باران باید رفت رفتم ولی ...

او نه چشم های خیس و شسته ام را ،نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید...

 فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت : دیوانه ی باران ندیده

اگر با چشم های تر زیر باران نروم،چه کنم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

عشق مانند ساعت شنی همان طور که قلب را پر میکند مغز را خالی میکند .

عسل دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
خب مثله اینکه وب لاگت خیلی طرفدار پیدا کرد من را فراموش کردی اشکال نداره تو هم مثل همه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد